Pengikut_Ku


Saturday 2 May 2015

Kisah Semalam......



Semalam merupakan step akhirku untuk melupakan segala-gala kenangan yg ku rasa xpasti dlm hidupku. Titik putih... hitam... hijau... kuning.. unggu... segalanyalah....

Ia membuat aku lebih tenang sambil mula menyulam perjalanan baru yang kini aku harus tempuhi yg lebih nyata di atur DIA buatku.....



Terkadang dikala buntu.. aku menangis sendirian dgn NYA tanpa aku tidak tau dimana lagi harusku luahkan segalanya itu.

Aq cuba tenang & kawal emosi itu dgn melelapkan mata... akan tetapi segala yg ku fikirkan itu seakan2 bermain dlm mimpi seperti movie yg aku sendiri tidak tau siapa pengarang hebat itu?

Apapon... hati ini mula menenang sejak semalam......



'Go With The Flow as it's my inspiration forever'!



#Alhamdulillah #TerimaKasihAllah



No comments:

Post a Comment